KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Brukere
KONE Residential Flow har følgende brukertyper:
- Hovedbrukere
Som standard er hovedbrukerne eierne av bygningsområdene på adressestedet. Hovedbrukere bor vanligvis i bygningsområdet. Hovedbrukere kan også leie ut bygningsområdet og bo et annet sted. Hovedbrukere har tillatelse til å administrere adgangen og porttelefonfunksjonene for underbrukere i bygningsområdene sine. Hovedbrukere administrerer adgangen til sine underbrukere og besøkende ved hjelp av KONE Flow-appen. Hovedbrukere kan legge til underbrukere i bygningsområdene sine. - Underbrukere
Underbrukere bor i eller bruker bygningsområdene på adressestedet, men eier dem ikke. Underbrukere kan for eksempel være familiemedlemmene til en hovedbruker eller leieboere som leier bygningsområder. Underbrukere har kontinuerlig adgang til bygningsområdene sine. Underbrukere kan legge til flere underbrukere i bygningsområdene sine hvis de blir gitt administratorrettigheter. - Besøkende
Besøkende er personer som trenger midlertidig adgang til bygningsområder. Besøkende kan for eksempel være vedlikeholdspersonell, leverandører av renholdstjenester eller venner eller slektninger av hovedbrukeren. Besøkende bruker midlertidige nøkkelkoder for å få adgang til bygningsområdene. - Administrerte brukere
Administrerte brukere er personer som trenger midlertidig adgang til stedet. Administrerte brukere kan for eksempel være sporadiske leverandører av vedlikeholds- eller renholdstjenester.