KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Brukeropplevelsen
KONE Residential Flow er en avansert personflytløsning som gjør livet lettere for boligeiere og leieboere. Dette gjøres ved å bruke mobil- og skyteknologi til å knytte sammen bygningens dører, heiser, informasjonskanaler og porttelefon via den brukervennlige KONE Flow-appen. I tillegg kan RFID-nøkkelbrikker, og selvsagt bygningens tradisjonelle nøkler, brukes til å åpne dører.
Velkomstpakke for KONE Residential Flow
Du har mottatt velkomstpakken for KONE Residential Flow, som inneholder nøkkelbrikker. Nøkkelbrikkene i velkomstpakken er inaktive. Du må aktivere nøkkelbrikkene før bruk.
Se her for å få mer informasjon om KONE Residential Flow.
Se her for å få mer informasjon om KONE Residential Flow.
Komme i gang (administrator)
-
1.Logg deg på KONE Flow Manager.
-
2.Opprett hovedbrukere.
-
3.Opprett administrerte brukere (valgfritt).
-
4.Send invitasjons-e-poster.
-
5.Innfør brukere som ikke benytter KONE Flow.
-
6.Administrer endringer etter behov.
Komme i gang (hovedbrukere)
-
1.Installer KONE Flow på smarttelefonen.
-
2.Registrer deg ved hjelp av invitasjons-e-posten du fikk av bygningsadministratoren, og innfør deg selv.
-
iMerk: Hvis du ikke bor i leiligheten (er utleier), fjerner du adgang du ikke trenger (brukere og porttelefon).
-
3.Opprett underbrukere (brukere).
-
4.Gi nøkkelbrikker til underbrukere som trenger dem.
-
iMerk: Nøkkelbrikker må aktiveres før bruk.
-
5.
Komme i gang (underbrukere)
-
1.Installer KONE Flow på smarttelefonen.
-
2.Registrer deg ved hjelp av invitasjons-e-posten du fikk av hovedbrukeren eller en underbruker med administratorrettigheter, og innfør deg selv.
-
3.Be hovedbrukeren om en nøkkelbrikke hvis du trenger en.
Aktiver nøkkelbrikken under innføringen. -
iMerk: Du kan også bruke KONE Residential Flow uten KONE Flow-appen. Vil du vite mer, kan du se Bruke KONE Residential Flow uten smarttelefon.
-
4.
Bruke KONE Residential Flow
-
1.Åpne dører med smarttelefonen.
-
2.Åpne dører med nøkkelbrikken.
-
3.Anrop heisen med smarttelefonen.
-
4.Motta videoanrop fra porttelefonen på smarttelefonen.
-
5.