KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Administrere brukeres adgang
Hovedbrukere og underbrukere med administratorrettigheter kan legge til og fjerne brukere av KONE Residential Flow med adgang til sine bygningsområder.
Legge til brukere
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Brukere.
-
3.Trykk på Legg til en bruker … i bygningsområdet der du vil legge til den nye brukeren.
-
4.Oppgi navnet til brukeren og definer adgangsrettigheter for dørene på stedet.
-
iMerk: Brukere med administratorrettigheter får alltid adgang til alle dører.
-
5.Definer hvilke funksjoner brukeren har tilgang til, med de relevante vekslebryterne:
KONE Flow – adgang til stedet ved hjelp av KONE Flow-appen.
Nøkkelbrikke – aktiver en nøkkelbrikke for brukeren.
Nøkkelkode – opprett en midlertidig nøkkelkode som gir brukeren adgang til porttelefoner og dører med tastatur.
Nøkkelkoder er gyldige i maksimalt 14 dager. -
6.Definer brukerens KONE Flow-rettigheter med de relevante avmerkingsboksene:
E-postadresse
Brukerens navn på navneplaten i porttelefonen (hvis porttelefon er tilgjengelig)
Administratorrettigheter for bygningsområdet. -
7.Trykk på SEND for å sende en invitasjons-e-post til den nye brukeren.
Hvis invitasjons-e-posten er utløpt, vises dette under brukeren. -
8.Hvis invitasjons-e-posten er utløpt, kan du sende den på nytt:
-
a)Trykk på brukeren.
-
b)Trykk på SEND for å sende e-posten på nytt.
Fjerne brukere
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Brukere.
-
3.Trykk på brukeren du vil fjerne.
-
4.Trykk på Fjern bruker.