KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Åpne dører med tastatur
Adgangslesere kan være utstyrt med tastatur. Du kan åpne den aktuelle døren ved å oppgi en nøkkelkode med tastaturet.
-
1.Be administratoren om nøkkelkoden, eller lag en ny kode ved hjelp av KONE Flow.
Vil du vite mer, kan du se Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder.
Administratoren kan se nøkkelkoden i KONE Flow Manager-appen. -
2.Oppgi nøkkelkoden med tastaturet, og trykk på nøkkelknappen.
Døren åpnes.
Hvis døren ikke åpnes, må du sjekke at nøkkelkoden er riktig. -
iMerk: Som standard foretar systemet et automatisk heisanrop til din egen etasje når du åpner døren med tastaturet.
Vil du vite mer om hvordan du endrer din egen etasje for automatiske heisanrop, kan du se Endre din egen etasje for automatiske heisanrop.
Vil du vite mer om hvordan du aktiverer og deaktiverer automatiske heisanrop, kan du se Aktivere automatiske heisanrop for deg selv eller besøkende. Hvis du ikke bruker KONE Flow, kontakter du hovedbrukeren eller administratoren for å aktivere eller deaktivere automatiske heisanrop for nøkkelkoden.