KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
Under innføringen fikk du automatisk en navneplate i porttelefonen (hvis administratoren har tillatt dette). Du kan administrere navneplaten din i porttelefonen og de relaterte telefonnumrene for tale- og videoanrop fra porttelefonen.
Legge til navneplater i porttelefonen (aktivere porttelefonanrop)
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Porttelefon.
-
3.Trykk på OPPRETT NY NAVNEPLATE …
-
4.Skriv inn navnet på navneplaten.
Dette navnet vises i porttelefonen. -
5.Velg mottakere av videoanrop ved hjelp av knappen Legg til videomottaker ….
Velg en bruker i listen som skal motta videoanrop fra porttelefonen. -
6.Du kan også trykke på Legg til lydmottaker … hvis brukeren bare skal motta taleanrop fra porttelefonen.
Oppgi landskoden, telefonnummeret og navnet til kontakten som bare skal motta taleanrop. -
iMerk: Adgangskoden for å åpne døren under et taleanrop er 00* som standard.
-
7.Hvis du slår på både video- og taleanrop, kan du hake av for Bare når videoanrop ikke er tilgjengelig.
Hvis et videoanrop ikke kan opprettes innen ti sekunder, for eksempel på grunn av problemer med Internett-tilkoblingen, foretar systemet et taleanrop til telefonen i stedet. -
8.Trykk på Ferdig.
Fjerne navneplater fra porttelefonen
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Porttelefon.
-
3.Trykk på navneplaten du vil fjerne.
-
4.Trykk på Fjern navneplate.
-
5.Bekreft fjerningen.
Legge til mottakere på en eksisterende navneplate
Én navneplate kan ha flere tilknyttede mottakere som mottar videoanrop fra porttelefonen.
-
iMerk: Hvis du knytter flere mottakere til den samme navneplaten, ringer porttelefonen til alle tilknyttede mottakere samtidig. Den første som svarer, får anropet.
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Porttelefon.
-
3.Velg mottakere av videoanrop ved hjelp av knappen Legg til videomottaker ….
Velg en bruker i listen som skal motta videoanrop fra porttelefonen. -
4.Du kan også trykke på Legg til lydmottaker … hvis brukeren bare skal motta taleanrop fra porttelefonen.
Oppgi landskoden, telefonnummeret og navnet til kontakten som bare skal motta taleanrop. -
iMerk: Adgangskoden for å åpne døren under et taleanrop er 00* som standard.
-
5.Hvis du slår på både video- og taleanrop, kan du hake av for Bare når videoanrop ikke er tilgjengelig.
Hvis et videoanrop ikke kan opprettes innen ti sekunder, for eksempel på grunn av problemer med Internett-tilkoblingen, foretar systemet et taleanrop til telefonen i stedet. -
6.Trykk på Ferdig.