KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Åpne dører med nøkkelbrikke
Før du følger denne fremgangsmåten: Aktiver nøkkelbrikken din. Vil du vite mer, kan du se Administrere smarttelefonnøkler og nøkkelbrikker.
-
1.Hold nøkkelbrikken nær dørens adgangsleser.
Leseren lyser grønt. -
2.Åpne døren.
Døren åpnes ikke
Hvis du ikke får adgang, prøver du på nytt. Hvis du nektes adgang flere ganger, sjekker du i KONE Flow at nøkkelbrikken er aktivert, og at du har adgangstillatelse til døren. Hvis du ikke bruker KONE Flow, eller hvis det ikke hjelper å sjekke i KONE Flow, kontakter du administratoren.
-
iMerk: Ha alltid med deg den mekaniske nøkkelen i tilfelle den trengs som reserveløsning. KONE Flow er ikke en erstatning for den mekaniske nøkkelen din.
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Brukere.
-
3.Finn din egen konto, som er merket med (Meg).
-
4.Sjekk at du har adgangstillatelse til døren, i delen ADGANG.
-
5.Sjekk at nøkkelbrikkens serienummer er riktig, i delen FUNKSJONER -> NØKKELBRIKKE.
Hvis ikke registrerer du nøkkelbrikkens serienummer.
Vil du vite mer, kan du se Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder. -
iMerk: Som standard foretar systemet et automatisk heisanrop til din egen etasje når du åpner døren med en nøkkelbrikke. Vil du vite mer om hvordan du endrer din egen etasje for automatiske heisanrop, kan du se Endre din egen etasje for automatiske heisanrop.
Vil du vite mer om hvordan du aktiverer og deaktiverer automatiske heisanrop, kan du se Aktivere automatiske heisanrop for deg selv eller besøkende. Hvis du ikke bruker KONE Flow, kontakter du hovedbrukeren eller administratoren for å aktivere eller deaktivere automatiske heisanrop for
nøkkelbrikken.