KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Åpne døren for besøkende under et porttelefonanrop
Med KONE Flow kan du åpne døren for dine besøkende når de ringer deg fra porttelefonen. Hvis funksjonen Anrop heisen automatisk for besøkende (porttelefon) er aktivert, anroper systemet også heisen automatisk for å ta besøkende til leilighetsetasjen din.
Fremgangsmåten avhenger av om porttelefonanropet er et videoanrop eller et taleanrop.
Åpne døren under et videoanrop
-
1.Besvar porttelefonanropet i KONE Flow.
Vil du vite mer, kan du se Motta videoanrop fra porttelefonen. -
2.Trykk på åpne for å åpne døren.
Åpne døren under videoanrop (låst iOS-enhet)
-
1.Skyv for å besvare porttelefonanropet.
-
2.Trykk på KONE Flow for å åpne videoanropet fra KONE Flow.
-
3.Om nødvendig bruker du personlig kode, berørings-ID eller ansikts-ID til å låse opp enheten.
-
4.Trykk på åpne for å åpne døren.
-
5.Trykk på avslutt samtale for å avslutte samtalen.
Åpne døren under et taleanrop
-
1.Besvar porttelefonanropet som en vanlig telefonsamtale.
-
2.Tast 00* på telefonens tastatur for å åpne døren.
-
iMerk: 00* er standardkoden.
-
3.Du kan eventuelt avslutte samtalen og ringe tilbake til det samme porttelefonnummeret innen ett minutt for å åpne døren.