Land og språk
Meny
    KONE Flow-appen for Residential Flow
    KONE Flow-appen for Residential Flow

    Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen

    Sjekk at du har aktivert KONE Flow-kontoen din ved hjelp av invitasjons-e-posten fra administratoren eller hovedbrukeren. Hvis du ikke har mottatt invitasjons-e-posten, kontakter du administratoren. Sjekk at du har oppgitt riktig påloggingsinformasjon, og at smarttelefonen er tilkoblet Internett. Du kan teste Internett-tilkoblingen ved å åpne en webside. Hvis du har glemt passordet, ser du Tilbakestille KONE Flow-passordet for å få detaljerte instruksjoner. Kontakt administratoren hvis problemet vedvarer.
    Fant du dette nyttig?
    Takk for at du tok deg tid til å gi en utmerket vurdering. Vi setter stor pris på virksomheten din.
    Gi tilbakemelding for å forbedre artikkelen
    255 Gjenstående tegn.