KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Sjekk at smarttelefonen er registrert som en smarttelefonnøkkel, og at Bluetooth er aktivert. Se Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder for å få detaljerte instruksjoner.
- Vær obs på at smarttelefonen må støtte Bluetooth 4.0 eller nyere. Sjekk med produsenten av smarttelefonen for å få spesifikasjonene.
- Pass på at smarttelefonen er nær adgangsleseren, og sjekk at du har adgangstillatelse til døren. For å unngå potensielle forstyrrelser tar du smarttelefonen ut av lommen eller vesken og holder den unna andre enheter, og deretter prøver du på nytt. Se Åpne dører med smarttelefonnøkkel for å få detaljerte instruksjoner.
- Start smarttelefonen på nytt hvis problemet vedvarer.
- Kontakt administratoren hvis problemet vedvarer etter at du har prøvd flere ganger.
- Posisjonsinnstillinger må være aktivert på enkelte Android-smarttelefoner for å åpne dører. Vil du vite mer om hvordan du aktiverer posisjonsinnstillinger, kan du se Optimalisere Android-innstillinger.
- Enkelte Huawei-smarttelefoner (med operativsystemversjon 7.0 eller eldre) kan ha adgangsproblemer ved bruk av Bluetooth. Følgende modeller er for eksempel kjent for å ha dette problemet: Honor 7 [PLK-L01] og P8 Lite.
- Enkelte OnePlus-smarttelefoner (med Android-versjon 11) kan ha adgangsproblemer ved bruk av Bluetooth. Følgende modeller er for eksempel kjent for å ha dette problemet: OnePlus 7 og 8.
-
iMerk: På enkelte smarttelefoner kan lavt batterinivå hindre åpning av døren. Brukeren kan ikke alltid justere smarttelefonspesifikk batterioptimalisering.