Land og språk
Meny
    KONE Flow-appen for Residential Flow
    KONE Flow-appen for Residential Flow

    Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen

    • Sjekk at smarttelefonen er registrert som en smarttelefonnøkkel, og at Bluetooth er aktivert. Se Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder for å få detaljerte instruksjoner.
    • Vær obs på at smarttelefonen må støtte Bluetooth 4.0 eller nyere. Sjekk med produsenten av smarttelefonen for å få spesifikasjonene.
    • Pass på at smarttelefonen er nær adgangsleseren, og sjekk at du har adgangstillatelse til døren. For å unngå potensielle forstyrrelser tar du smarttelefonen ut av lommen eller vesken og holder den unna andre enheter, og deretter prøver du på nytt. Se Åpne dører med smarttelefonnøkkel for å få detaljerte instruksjoner.
    • Start smarttelefonen på nytt hvis problemet vedvarer.
    • Kontakt administratoren hvis problemet vedvarer etter at du har prøvd flere ganger.
    • Posisjonsinnstillinger må være aktivert på enkelte Android-smarttelefoner for å åpne dører. Vil du vite mer om hvordan du aktiverer posisjonsinnstillinger, kan du se Optimalisere Android-innstillinger.
    • Enkelte Huawei-smarttelefoner (med operativsystemversjon 7.0 eller eldre) kan ha adgangsproblemer ved bruk av Bluetooth. Følgende modeller er for eksempel kjent for å ha dette problemet: Honor 7 [PLK-L01] og P8 Lite.
    • Enkelte OnePlus-smarttelefoner (med Android-versjon 11) kan ha adgangsproblemer ved bruk av Bluetooth. Følgende modeller er for eksempel kjent for å ha dette problemet: OnePlus 7 og 8.
    • i
      Merk: På enkelte smarttelefoner kan lavt batterinivå hindre åpning av døren. Brukeren kan ikke alltid justere smarttelefonspesifikk batterioptimalisering.
    Fant du dette nyttig?
    Takk for at du tok deg tid til å gi en utmerket vurdering. Vi setter stor pris på virksomheten din.
    Gi tilbakemelding for å forbedre artikkelen
    255 Gjenstående tegn.