KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Åpne dører med smarttelefonnøkkel
Åpne dører ved å berøre adgangsleseren
Du kan åpne dører ved å trykke på adgangsleseren med hånden.
-
1.Sjekk at smarttelefonen har en gyldig smarttelefonnøkkel.
-
2.Sjekk at smarttelefonen har Bluetooth slått på.
-
iMerk: Hvis du slår av Bluetooth, deaktiveres smarttelefonnøkkelen. Etter at Bluetooth er slått på igjen, krever enkelte smarttelefoner at du åpner KONE Flow-appen i noen sekunder for å aktivere smarttelefonnøkkelen på nytt.
-
3.Sjekk at du har med deg smarttelefonen, for eksempel i lommen.
-
4.Trykk på adgangsleseren med hånden til du hører en lyd.
Du kan aktivere eller deaktivere at heisen skal anropes automatisk når du åpner en dør med en smarttelefonnøkkel. Vil du vite mer, kan du se Aktivere automatiske heisanrop for deg selv eller besøkende.
Åpne dører med KONE Flow-appen
-
1.Sjekk at smarttelefonen har Bluetooth slått på.
-
2.Sjekk at du er innenfor Bluetooth-rekkevidden til dørens adgangsleser.
-
3.Åpne KONE Flow.
-
4.Trykk på navnet til den aktuelle døren på KONE Flow-siden for å åpne den.
-
iMerk: Funksjonen som lar deg trykke for å åpne dører, krever at administratoren spesifikt har lagt til dører som kan åpnes med funksjonen. Hvis det ikke står noen dører oppført på KONE Flow-siden, kan du spørre administratoren om dører kan legges til.
Døren åpnes ikke
Hvis du ikke får adgang, sjekker du at smarttelefonnøkkelen er aktivert, og at du har adgangstillatelse til døren.
-
iMerk: Ha alltid med deg den mekaniske nøkkelen i tilfelle den trengs som reserveløsning. KONE Flow er ikke en erstatning for den mekaniske nøkkelen din.
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Brukere eller Nøkler.
-
3.Trykk på din egen konto, som er merket med (Meg).
-
4.Sjekk at du har adgangstillatelse til døren, i delen ADGANG.
-
5.Sjekk at Smarttelefonnøkkel er slått på, i delen FUNKSJONER.
Vil du vite mer om hvordan du registrerer smarttelefonen som en smarttelefonnøkkel, kan du se Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder.