KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Anrope heisen med KONE Flow
Med KONE Flow-appen kan du anrope heisen og ta en forhåndsdefinert rute eller velge etasjer manuelt.
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.På startskjermen i KONE Flow velger du ruten du vil at heisen skal ta, med rullehjulene og trykker på Anrop heisen.
Du kan også bruke en forhåndsdefinert rute. -
iMerk: Hvis det er flere heiser, velger du først heisen du vil anrope. Du kan velge hvilke heiser som skal vises på startskjermen, ved å velge favorittheisene dine.
KONE Flow viser anropsstatusen til heisen som henter deg. -
3.Hold inne den forhåndsdefinerte ruten hvis du vil endre den.
Velg de ønskede etasjene med rullehjulene og trykk på Bekreft.
Aktivere eller deaktivere heisanrop for bestemte heiser
Hvis stedet har flere heiser du kan bruke, kan du velge hvilke heiser som vises på startskjermen i KONE Flow.
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på kontoikonet øverst til venstre i KONE Flow.
-
3.Velg stedet du vil endre, under STEDER.
-
4.Trykk på Favorittheiser under HEISINNSTILLINGER.
-
5.Hak av for heisene du vil vise på startskjermen i KONE Flow, og fjern hakemerket for heisene du vil skjule.
-
i
Merk: Du må velge minst én heis.