KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Innføre som underbruker
Dette emnet er beregnet på underbrukere, altså brukere som ikke er leilighetenes hovedbrukere i KONE Residential Flow.
Innføringen fullfører konfigureringen av KONE Residential Flow.
-
1.Åpne invitasjons-e-posten.
En invitasjons-e-post ble sendt til deg av hovedbrukeren i KONE Residential Flow. Når du ser etter e-posten, må du søke etter «KONE Flow» og sjekke søppelpostmappen din. Hvis du ikke finner invitasjons-e-posten, kontakter du hovedbrukeren. -
iMerk: Hvis du allerede bruker KONE Flow, legges bygningsområdet til i kontoen din automatisk, og du kan hoppe over følgende trinn.
-
2.Følg aktiveringskoblingen i invitasjons-e-posten, og velg et passord for kontoen på nettsiden.
-
3.Les personvernerklæringen og vilkårene, og hak av for å godta dem.
-
4.Åpne KONE Flow.
-
5.Logg deg på med e-postadresse og passord.
-
6.Fullfør konfigureringsveiviseren:
-
iMerk: Trinnene i veiviseren avhenger av funksjonene som er tilgjengelige for deg.
-
A.Registrer smarttelefonen som skal brukes som nøkkel til å åpne dører.
-
B.Registrer nøkkelbrikken ved å oppgi nøkkelbrikkens navn og serienummer.
Du kan også skanne QR-koden på nøkkelbrikken. -
C.Koble smarttelefonen til porttelefonen.
Hvis du har funksjonen for å motta porttelefonanrop, legges navneplaten din automatisk til i porttelefonen. Du kan endre eller slette navneplaten i Porttelefon -> NAVNEPLATE. -
D.Trykk på LA OSS STARTE.
Du er klar til å bruke KONE Residential Flow. -
iMerk: Som underbruker er det hovedbrukeren som administrerer tillatelsene dine. Hovedbrukeren er den som gav deg invitasjons-e-posten, vanligvis noen i familien din eller utleieren.