KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Oversikt over sted med KONE Residential Flow
-
1.Brukerroller:
-
AAdministrator – legger til hovedbrukere og administrerte brukere med KONE Flow Manager, administrerer KONE Residential Flow (vanligvis bygningsområdeforvalteren)
-
BHovedbruker – legger til underbrukere og besøkende med KONE Flow, bor i en leilighet, bruker KONE Residential Flow
-
CUnderbruker – bor i en leilighet, bruker KONE Residential Flow med KONE Flow, nøkkelbrikke eller bare lydtelefon, kan legge til underbrukere og besøkende hvis vedkommende får administratorrettigheter av hovedbrukeren
-
DBesøkende – bruker KONE Residential Flow med en midlertidig nøkkelbrikke hvis vedkommende legges til i systemet av en hovedbruker eller underbruker med administratorrettigheter
-
EAdministrert bruker – bruker KONE Residential Flow med KONE Flow eller nøkkelbrikker hvis vedkommende blir lagt til systemet av administratoren
-
2.Porttelefon med adgangsleser
-
3.Adgangsleser
Adgangsleseren åpner døren når den aktiveres med en smarttelefonnøkkel eller nøkkelbrikke. -
4.Smarttelefonnøkkel
KONE Flow-appen åpner dører ved å fungere som smarttelefonnøkkel. -
5.Nøkkelbrikke
En elektronisk nøkkel som er autorisert til å åpne dører. -
6.Videoanrop
Når en besøkende trykker på et kontaktnavn i porttelefonen, mottar brukeren et videoanrop fra porttelefonen. Brukeren må ha KONE Flow-appen. -
7.Taleanrop
Når en besøkende trykker på et kontaktnavn i porttelefonen, mottar brukeren et taleanrop fra porttelefonen hvis brukeren ikke har KONE Flow-appen. -
8.Bygningsområde
Et bygningsområde er et område på et sted, for eksempel en leilighet, en loftsleilighet, en badstue, en sykkelbod eller et annet sted med behov for adgangs- og tillatelsesadministrasjon. -
9.Automatisk heisanrop
Heisen kan hente brukere automatisk når de åpner hoveddøren med smarttelefonnøkkel, nøkkelbrikke eller nøkkelkode. Den kan også hente besøkende hvis hoveddøren åpnes for dem under et videoanrop fra porttelefonen.