Land og språk
Meny
    KONE Flow-appen for Residential Flow
    KONE Flow-appen for Residential Flow

    Oversikt over sted med KONE Residential Flow

    Kone online help center overview
    • 1.
      Brukerroller:
      • A
        Administrator – legger til hovedbrukere og administrerte brukere med KONE Flow Manager, administrerer KONE Residential Flow (vanligvis bygningsområdeforvalteren)
      • B
        Hovedbruker – legger til underbrukere og besøkende med KONE Flow, bor i en leilighet, bruker KONE Residential Flow
      • C
        Underbruker – bor i en leilighet, bruker KONE Residential Flow med KONE Flow, nøkkelbrikke eller bare lydtelefon, kan legge til underbrukere og besøkende hvis vedkommende får administratorrettigheter av hovedbrukeren
      • D
        Besøkende – bruker KONE Residential Flow med en midlertidig nøkkelbrikke hvis vedkommende legges til i systemet av en hovedbruker eller underbruker med administratorrettigheter
      • E
        Administrert bruker – bruker KONE Residential Flow med KONE Flow eller nøkkelbrikker hvis vedkommende blir lagt til systemet av administratoren
    • 2.
      Porttelefon med adgangsleser
    • 3.
      Adgangsleser
      Adgangsleseren åpner døren når den aktiveres med en smarttelefonnøkkel eller nøkkelbrikke.
    • 4.
      Smarttelefonnøkkel
      KONE Flow-appen åpner dører ved å fungere som smarttelefonnøkkel.
    • 5.
      Nøkkelbrikke
      En elektronisk nøkkel som er autorisert til å åpne dører.
    • 6.
      Videoanrop
      Når en besøkende trykker på et kontaktnavn i porttelefonen, mottar brukeren et videoanrop fra porttelefonen. Brukeren må ha KONE Flow-appen.
    • 7.
      Taleanrop
      Når en besøkende trykker på et kontaktnavn i porttelefonen, mottar brukeren et taleanrop fra porttelefonen hvis brukeren ikke har KONE Flow-appen.
    • 8.
      Bygningsområde
      Et bygningsområde er et område på et sted, for eksempel en leilighet, en loftsleilighet, en badstue, en sykkelbod eller et annet sted med behov for adgangs- og tillatelsesadministrasjon.
    • 9.
      Automatisk heisanrop
      Heisen kan hente brukere automatisk når de åpner hoveddøren med smarttelefonnøkkel, nøkkelbrikke eller nøkkelkode. Den kan også hente besøkende hvis hoveddøren åpnes for dem under et videoanrop fra porttelefonen.
    Fant du dette nyttig?
    Takk for at du tok deg tid til å gi en utmerket vurdering. Vi setter stor pris på virksomheten din.
    Gi tilbakemelding for å forbedre artikkelen
    255 Gjenstående tegn.