KONE Flow-appen for Residential Flow
- Startside KONE Flow-appen
-
Brukerveiledninger
- Hurtigveiledninger
- + Innledning
- + Komme i gang
- + Åpne dører
- + Bruke heiser
- + Bruke porttelefonen
- + Administrere adgangsrettigheter
-
+ Administrere innstillinger
- Optimalisere Android-innstillingene
- Administrere min konto
- Administrere steder
- Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
- Endre din egen etasje for automatiske heisanrop
- Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon
- Aktivere og administrere porttelefonanrop og navneplater
- Administrere porttelefoninnstillinger
- Tilbakestille KONE Flow-passordet
-
Vanlige spørsmål
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Jeg har problemer med å installere KONE Flow-appen på smarttelefonen. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg kan ikke registrere meg i KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke logge meg på KONE Flow-appen
- Jeg kan ikke tilbakestille passordet for KONE Flow-kontoen min
- Koblingen i invitasjons-e-posten fungerer ikke. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg har problemer med å åpne døren med nøkkelbrikken
- Jeg har problemer med å åpne døren med smarttelefonnøkkelen
- Jeg har problemer med å anrope heisen
- Jeg har problemer med å motta videoanrop fra porttelefonen i KONE Flow-appen
- Jeg har problemer med å motta taleanrop fra porttelefonen
- Jeg har problemer med å åpne døren under et porttelefonanrop
- Adgangsrettighetene mine har blitt endret. Hvorfor?
- Hvordan kan jeg endre nøkkelinnstillingene og de tilhørende adgangsrettighetene mine?
- Hvordan oppretter jeg smarttelefonnøkler for andre brukere i samme husholdning?
- Jeg venter besøk. Hvordan gir jeg den besøkende adgangsrettigheter?
- Jeg har fått ny smarttelefon. Hvordan overfører jeg kontoen min til den?
- Det har oppstått feil eller problemer. Hva skal jeg gjøre?
- Jeg leier ut leiligheten min. Hva skal jeg gjøre?
- Må jeg ha KONE Flow-appen åpen for å motta for eksempel varsler eller innkommende porttelefonanrop?
- Hva betyr det å være hovedbruker?
- Hva er forskjellen på hovedbruker, underbruker med administratorrettigheter og underbruker uten administratorrettigheter?
-
+ Vanlige spørsmål om Residential Flow
- Nedlastinger og materialer
Administrere smarttelefonnøkler, nøkkelbrikker og nøkkelkoder
Før du kan bruke en smarttelefonnøkkel eller nøkkelbrikke, må du sjekke at den er registrert i systemet.
Vil du vite mer, kan du se Registrere en ny smarttelefon eller erstatte en gammel smarttelefon.
-
iMerk: Ha alltid med deg den mekaniske nøkkelen i tilfelle den trengs som reserveløsning. KONE Flow er ikke en erstatning for den mekaniske nøkkelen din.
Legge til eller fjerne smarttelefonnøkler
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Brukere.
-
3.Trykk på din egen konto, som er merket med (Meg).
-
4.Aktiver eller deaktiver Smarttelefonnøkkel med vekslebryteren.
Legge til eller fjerne nøkkelbrikker
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Brukere.
-
3.Trykk på brukeren du vil legge til eller fjerne nøkkelbrikker for.
-
4.Trykk på Aktiver nøkkelbrikke … for å legge til en nøkkelbrikke.
-
5.Oppgi nøkkelbrikkens navn og serienummer.
Du kan også skanne QR-koden på nøkkelbrikken. -
6.Trykk på Aktiver.
-
7.Trykk på Fjern for å fjerne en nøkkelbrikke.
Du kan tildele fjernede nøkkelbrikker til for eksempel andre brukere du har opprettet.
Legge til eller fjerne nøkkelkoder
-
1.Åpne KONE Flow.
-
2.Trykk på Brukere.
-
3.Trykk på brukeren du vil legge til eller fjerne en nøkkelkode for.
-
4.Aktiver Nøkkelkode med vekslebryteren.
-
5.Oppgi start- og sluttdato for nøkkelkodens gyldighet.
-
iMerk: Nøkkelkoder er gyldige i maksimalt 14 dager.
-
6.Trykk på Lagre.
-
iMerk: Nøkkelkoden genereres etter at du har trykket på Lagre.
-
7.Trykk på brukeren igjen for å se nøkkelkoden.
Nøkkelkoden vises. -
8.Del nøkkelkoden ved å trykke på Del.
-
9.Deaktiver Nøkkelkode med vekslebryteren for å fjerne nøkkelkoden.
-
iMerk: Nøkkelkoden utløper automatisk på den valgte sluttdatoen. For å fortsette å bruke nøkkelkoder må du generere nye.