Land og språk
Meny
    KONE Flow Manager for Residential Flow
    KONE Flow Manager for Residential Flow

    Aktivere og slette porttelefontjenester

    • 1.
      Logg deg på KONE Flow Manager.
    • 2.
      Gå til der du administrerer adgangstjenestene etter brukertype:

      Hovedbrukere: Klikk på BYGNINGSOMRÅDER -> Hovedbrukerens bygningsområde, og gå til delen AKTIVERTE NØKLER OG TJENESTER.
      Underbrukere: Klikk på BYGNINGSOMRÅDER -> underbrukerens bygningsområde -> VIS etter underbrukerens navn.
      Administrerte brukere: Klikk på ADMINISTRERTE BRUKERE -> brukerens navn.

    • 3.
      Slik deaktiverer og sletter du en lyd- eller videotilkobling for porttelefonen:
      • A.
        Klikk på DEAKTIVER OG SLETT for tilkoblingen du vil slette, i delen AKTIVERTE NØKLER OG TJENESTER.
        Det vises en bekreftelsesmelding.
      • B.
        Klikk på JA.
    • 4.
      Slik aktiverer du en ny lydtilkobling for porttelefonen:
      • i
        Merk: Brukere som ikke benytter KONE Flow, har bare tilgang til porttelefonens taleanrop.
      • A.
        Klikk på AKTIVER NYTT TALEANROP.
      • B.
        Oppgi kontaktnavnet som skal vises i porttelefonen, og telefonnummeret som skal ringes.
      • C.
        Klikk på LAGRE.
    Fant du dette nyttig?
    Takk for at du tok deg tid til å gi en utmerket vurdering. Vi setter stor pris på virksomheten din.
    Gi tilbakemelding for å forbedre artikkelen
    255 Gjenstående tegn.