Aktivere og slette porttelefontjenester
-
1.Logg deg på KONE Flow Manager.
-
2.Gå til der du administrerer adgangstjenestene etter brukertype:
Hovedbrukere: Klikk på BYGNINGSOMRÅDER -> Hovedbrukerens bygningsområde, og gå til delen AKTIVERTE NØKLER OG TJENESTER.
Underbrukere: Klikk på BYGNINGSOMRÅDER -> underbrukerens bygningsområde -> VIS etter underbrukerens navn.
Administrerte brukere: Klikk på ADMINISTRERTE BRUKERE -> brukerens navn. -
3.Slik deaktiverer og sletter du en lyd- eller videotilkobling for porttelefonen:
-
A.Klikk på DEAKTIVER OG SLETT for tilkoblingen du vil slette, i delen AKTIVERTE NØKLER OG TJENESTER.
Det vises en bekreftelsesmelding. -
B.Klikk på JA.
-
4.Slik aktiverer du en ny lydtilkobling for porttelefonen:
-
iMerk: Brukere som ikke benytter KONE Flow, har bare tilgang til porttelefonens taleanrop.
-
A.Klikk på AKTIVER NYTT TALEANROP.
-
B.Oppgi kontaktnavnet som skal vises i porttelefonen, og telefonnummeret som skal ringes.
-
C.Klikk på LAGRE.